شناسهٔ خبر: 50253678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

علیرغم شرایط کرونایی سطح مسابقات قهرمانی کشور واقعا بالا بود

شورگشتی: هدفم حضور در بازیهای آسیایی هانگژو است/ به دنبال موفقیت در مسابقات بزرگ هستم

بانوی قهرمان کانوی ۲۰۰متر ایران پس از کسب مقام اول با اعلام از شرایطش در مسابقات گفت: به دلیل قرنطینه‌های کرونا فرصت کمی برای آماده شدن داشتیم و قطعا اگر زمان بیشتری تمرین می‌کردیم، رکوردمان متفاوت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بانوان در ۲۸ شهریور قهرمانان این مسابقات مشخص شدند تا با برگزاری اردوهای ملی جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهایی آسیایی داشته باشند. مائده شورگشتی نفر اول ماده ۲۰۰متر کانوکانادایی درباره این رقابتها اظهار داشت: علیرغم کسب مقام اول 200 متر کانو کانادایی از عملکردم راضی نبودم و با توجه به اهدافی که دارم، امیدوارم زیر نظر مربی‌ام اجاقی بتوانم رکورد‌های بهتری را ثبت کنم.

وی در ادامه گفت: با تلاش‌هایی که مربی‌ام داشت، در این فرصت کم پس قرنطینه و نامنظم بودن تمرینات توانستم اول شوم از زمانم خیلی راضی نیستم چون اهداف من بزرگ است و دنبال موفقیت در مسابقات بزرگ هستم.

شورگشتی درباره مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: این مدت به‌صورت صبح و بعدظهر تمرین می‌کردیم و هرگز کم کاری نداشتم. توانستم در ماده ۲۰۰ متر که ماده المپیکی هم هست و مربی‌ام نگاه ویژه‌ای به مواد المپیکی هم دارد، نتیجه خوبی بگیرم با این حال که با توجه به شرایط سنی، در رده بزرگسال مسابقه دادم.

وی درباره اهداف آینده اش گفت: من هم مثل بقیه ورزشکاران به دنبال حضور در بازیهای آسیایی هانگژو و موفقیت در این رقابت هستم. آرزوی هر ورزشکاری هست که در این مسابقات حضور داشته باشد و نتیجه خوب کسب کند. من نیز برای این هدف تلاش فراوانی می‌کنم. الان چندین ماه است که تمرینات را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنم و قطعا در این یکسال باقی مانده به بهترین سطح خودم خواهم رسید. امیدوارم رکوردهای خوبی به ثبت برسانم و بتوانم پرچم عزیز کشورم را نیز به اهتزاز در بیاورم.

انتهای پیام/

نظر شما