شناسهٔ خبر: 50253583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار از محل ماده 56 به تونل کبیرکوه

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: برای تکمیل تونل کبیر کوه و راه‌های طرفین آن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در نظر گرفته شد.

صاحب‌خبر -

عبدالله بهادری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سفر اخیر ریاست جمهور به استان ایلام مصوب شد برای تکمیل تونل کبیر کوه و راه‌های طرفین آن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۴۰ میلیارد تومان نیز برای بهسازی قطعه اول راه اصلی صالح آباد- ایلام- حمیل در نظر گرفته شود.

وی تفزود: تأمین زمین مورد نیاز ۸۰۰۰ واحد مسکن روستایی وشهری در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ و ۲ هزار واحد مسکونی از محل موافقتنامه سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن در سال جاری را از دیگر مصوبات سفر ریاست جمهور به استان ایلام عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن برنامه ریزی برای احداث حدود ۲۸ هزار واحد مسکونی طی چهار سال در استان ایلام صورت گرفته است که هم اکنون احداث ۳۲۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان اجرایی شده است.

بهادری خاطر نشان کرد: استان ایلام توانایی احداث ۲۸ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال قطعاً دارد و این مهم بستگی به استقبال اشخاص واجد شرایط از طرح مذکور است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸

نظر شما