شناسهٔ خبر: 50252801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یکهزار و ۲۰۸ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان ایجاد شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: یکهزار و ۲۰۸ فرصت شغلی با استفاده از ۵۳ میلیارد تومان اعتبار امسال برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد لرستان جلال شیخ پور بیان کرد: همچنین در سال جاری سه هزار و ۹۵۷ نفر بصورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا شرکت در وبینار از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۳ نفر از فرزندان تحت پوشش این نهاد از طریق مراکز کاریابی استان مشغول بکار شدند و تا پایان سال پنج هزار و ۵۰۰ طرح آموزشی برای ارتقای مهارت های حرفه آموزی مددجویان کمیته امداد لرستان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماموریت نهاد کمیته امداد از بخش حمایتی صرف گذشته است اظهار داشت: امروزه توقف در کمیته امداد به واسطه منابع و امکاناتی که در اختیار مددجویان تحت حمایت‌ گذاشته می شود خیلی کوتاه شده و توانمندسازی سرعت گرفته است.

شیخ پور با تاکید بر اینکه خط سیر اشتغال در کمیته امداد اثرگذار و منحصر بفرد است‌ گفت: هیچ‌دستگاهی مانند کمیته امداد در کشور نیست که پس از استعدادسنجی برحسب علاقه فرد، مهارت ها را آموزش و برای ایجاد زمینه اشتغال، تسهیلات ارائه دهد.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

نظر شما