شناسهٔ خبر: 50251982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور:

تبیین نگاه توحیدی شهدا ضرورت جامعه امروزی است

زاهدان/ سردار کرمی گفت: تبیین نگاه، افکار و مفاهیم دفاع مقدس و شهدا که نگاه توحیدی به مسائل داشتند در جامعه امروزی ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد کرمی در آیین گرامیداشت دوازدهمین سالگرد شهدای وحدت و نهمین سالگرد شهادت سردار شهید حبیب لک زایی که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، با گرامیداشتن یاد همه شهدا و امام شهدا اظهارداشت: شهیدان برای مبارزه به میدان نبرد حق و باطل آمدند زیرا راه ما ادامه راه انبیا و اولیا الهی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه ابراهیمی شهدا در دفاع مقدس آنان را عزیز و بزرگوار کرده است خاطرنشان کرد: شهدا در آن روزگار خود را در محضر الهی می‌دیدند و بدنبال اجرای فرمان الهی بودند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا برای درس گرفتن از راه دلدادگی به خداست این راه دلدادگی که شهدا طی کردن راه سعادت و خوشبختی است.

وی بیان کرد: شهدا عمل صالح انجام دادند و در راه حق صبر و استقامت کردن  و اگر امروز در جامعه امنیت بوده و اهداف انقلاب خوب پیش می‌رود به برکت خون همین شهدا است که نترسیدند و با توکل به خدا با دشمن مبارزه و پیروز شدند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امروز یهود بعنوان دشمن اصلی بدنبال تفرقه در دنیای اسلام است چون از وحدت در هراس بوده گفت: هدایت سرویس‌های آمریکایی نیز توسط یهود انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر حول محور قرآن با وحدت و برادری توطئه‌های دشمنان درهم شکسته خواهد شد ادامه داد: امروز عمل به فرمایش قرآن پیروزی است باید فرهنگ دفاع مقدس را بشناسیم  و با نگاه الهی فرهنگ جهاد و شهادت را بسازیم.

 
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با تاکید بر این مطلب که یادواره شهدا برای درس گرفتن از راه دلدادگی به خداست راه دلدادگی که شهدا طی کردند راه سعادت و خوشبختی است، ادامه داد: شهدا عمل صالح انجام دادند در راه حق صبر و استقامت کردند امروز اگر در جامعه امنیت است و اهداف انقلاب خوب پیش می‌رود به برکت خون شهدا است که نترسیدند با توکل به خدا اراده کردند و با دشمن مبارزه کردند و پیروز شدند.
 
این مسئول بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی زمانی که دیدند تمام ابهتشان در خطر است برای ضربه به ایران اسلامی پای کار امدند، ایجاد اختلاف و تفرقه میان دو قوم متحد شیعه و سنی یکی از دسیسه‌های آنان بود.

نظر شما