شناسهٔ خبر: 50251559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون کمیته امداد استان :

یک هزار و ۱۹۱ مددجوی قزوینی کمیته امداد حق بیمه اجتماعی دریافت کردند

قزوین – ایرنا – معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: یک هزار و ۱۹۱ مددجوی قزوینی از ابتدای سازی جاری حق بیمه اجتماعی دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر -

محمد صیادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای پرداخت این حق بیمه اجتماعی به مددجویان استان قزوین ۱۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به دیگر خدمات این معاونت در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: این نهاد در زمینه حمایت و سلامت خانواده خدمات زیادی را به ویژه در موضوع کمک به تامین تجهیزات و درمان بیماران خاص و صعب العلاج، کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال، پرداخت فرانشیز خدمات ویژه درمانی، ارتقای شاخص های بهداشتی نیازمندان و کمک به امر ازدواج انجام می دهد.

این مسوول همچنین اظهار داشت: به طور مثال در زمینه کمک به تامین و درمان بیماران خاص و صعب العلاج این نهاد از ابتدای سال جاری اقدام به پرداخت یک میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال به یک هزار و ۱۳۸ مددجوی قزوینی کرده است.

صیادی اضافه کرد: در زمینه کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین یک میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال به ۳۹۹ مددجو پرداخت کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در زمینه پرداخت فرانشیز خدمات ویژه درمانی اقدام به پرداخت سه میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال کرده است،اظهار داشت: امیدواریم این خدمات که گوشه ای از خدمات کمیته امداد است، مقداری از مشکلات نیازمندان را در زمینه های پزشکی و بهداشتی برطرف کند.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

نظر شما