شناسهٔ خبر: 50251108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

میزبانی شایسته شهرستان انار از مسابقات قرآن مدهامتان مایه افتخار است

حجت الاسلام گرجی با اشاره به سابقه درخشان شهرستان انار در میزبانی از مسابقات قرآن بچه های مسجد با عنوان مدهامتان گفت: همه ارکان شهر متولی این امر هستند و این افتخار بزرگی برای کرمان و انار و بچه های مسجد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انار؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، در جمع فعالان مساجد شهرستان با اشاره به سابقه درخشان این شهرستان در میزبانی از مسابقات قرآن بچه های مسجد با عنوان مدهامتان گفت: همه ارکان شهر متولی این امر هستند و این افتخار بزرگی برای کرمان و انار و بچه های مسجد است.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان افزود: همه ما به این رویداد افتخار می کنیم و امیدواریم امسال که فضای بهتری به لحاظ شرایط کرونا بوجود آمده و خیلی از رویدادها سبک و سیاق حضوری می گیرد؛ با همکاری مسئولین انار و ستاد کانون های مساجد کشور و استان رویداد مدهامتان را باز هم به صورت حضوری برگزار کنیم.

 

 

وی تأکید کرد: باید برنامه ریزی دقیقی برای این کار فاخر قرآنی انجام شود.

 

 

حجت الاسلام گرجی در ادامه سخنانش بیان کرد: باتوجه به اینکه انار شهرستان فرهنگی و قرآنی است مردم اقبال خوبی دارند و عموماً مردم متدین و مذهبی انار چه در مساجد چه در امامزاده{محمدصالح علیه السلام} که فرصتی برای شهرستان است؛ علاقه مندی به رویدادهای فرهنگی فراوان است.

 

 

وی با اشاره در جریان روند فهما، کانون های مساجد چند سالی است که قالب جدیدتری به خود گرفته و باید گفت به یقین افسران جنگ نرم در این فضا قرار گرفتیم و مخاطبان امروز، ویترین بزرگی مقابل خود دارند که آنچه دل آنها را ببرد، انتخاب می کنند.

 

 

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: مخاطب امروز، مخاطب دیجیتال است و امروز مرز جغرافیایی وجود ندارد بلکه فرزندان ما مرزهای جغرافیایی را در دستان خود در می نوردند.

 

 

وی یادآور شد: امروز میدان نبرد تغییر کرده و جنس تقاضای نوجوان چیزی دیگری است و انتظار دارند معلم و امام جماعت مسجد و...حتماً فضای مجازی را یاد داشته باشند لذا باید مسلح به این سلاح باشیم و تأکیدات رهبری در این باره تلنگر است.

پایان پیام/80

نظر شما