شناسهٔ خبر: 50246122 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برخورد جدی با دفاتر پیشخوان متخلف استان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان در جلسه کارگروه رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان با اشاره به رسیدگی تخلفات 21 دفتر در سطح استان گفت: رعایت قوانین و مقررات مهم است و با دفاتر متخلف برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، مجتبی ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، با تاکید بر اهمیت کیفیت در ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان خاطرنشان کرد: کیفیت در ارایه خدمات نقش بسزایی در افزایش واگذاری خدمات سایر دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان دارد.
وی در ادامه جلسه با توصیه به مسئولان دفاتر پیشخوان جهت پیشگیری در وقوع تخلف گفت: با مطالعه قوانین و دستورالعمل های سازمان تنظیم مقررات به صورت دوره ای می توان از تخلفات بوجود آمده جلوگیری کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با اشاره به تخلفات صورت گرفته دفاتر پیشخوان در این جلسه تصریح کرد: عمده ترین تخلفات در این دفاتر در حوزه های عدم رعایت مفاد و دستورالعمل های اجرایی مربوط به دستگاه های خدمات دهنده،  رعایت نکردن مقررات طرح تکریم ارباب رجوع،  حضور نداشتن دارنده پروانه یا فرد معرفی شده به عنوان مدیر داخلی یا جانشین و نصب نکردن تابلو سردر طبق دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات بوده است.
در پایان جلسه، ماهیار عطار سرپرست تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب ضمن تاکید بر لزوم افزایش بازرسی‌های دوره ای و تصادفی، بر لزوم اعمال تخلفات در سامانه رتبه بندی دفاتر جهت اعمال تخلفات در رتبه دفاتر تاکید کرد.

نظر شما