شناسهٔ خبر: 50244167 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات فنی گوشی جدید آنر X30 Max فاش شد

صاحب‌خبر -

به زودی آنر از گوشی‌های جدید خودش رونمایی می‌کند که بالارده‌ترین آن‌ها آنر ایکس ۳۰ مکس نام دارد. ظاهراً مشخصات گوشی آنر X30 Max فاش شده است.

صفحات مربوط به گوشی‌های جدید آنر به نام‌های Honor X30 Max و Honor 30i و Honor Play5 Lite در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی JD.com ایجاد شده است. به نظر می‌رسد این گوشی‌ها به زودی در چین رونمایی می‌شوند. گرچه هنوز جزئیات زیادی از دو گوشی آنر ۳۰ آی و آنر پلی ۵ لایت در دست نیست، اما یک افشاگر چینی اطلاعات کلیدی مدل آنر X30 Max را فاش کرده است.

این افشاگر مدعی شده است که آنر ایکس ۳۰ مکس از یک نمایشگر غول پیکر ۷.۰۹ اینچی استفاده خواهد کرد. اگرچه مشخص نیست سازنده برای گنجاندن دوربین سلفی از طراحی پانچ هول یا ناچ قطره‌ای در این نمایشگر استفاده کند. شایعات پیشین نشان می‌داد این گوشی به چیپست Dimensity 1100 شرکت مدیاتک مجهز خواهد بود. ولی در این گزارش جدید جلوی نام چیپست قدرت‌بخش این گوشی، Dimensity 900 به چشم می‌خورد.

قد و قواره بزرگ این گوشی به سازنده اجازه داده از یک باتری غول پیکر ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن استفاده کند که با توان ۲۲.۵ وات به سرعت شارژ می‌شود. روی قاب پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه یا چهارگانه‌ای قرار دارد که ما فقط از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن مطلع هستیم. بنابراین اطلاعی از دیگر سنسورهای این سیستم دوربین در دست نیست.

انتظار می‌رود آنر اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل نوامبر ۲۰۲۱ از این گوشی غول پیکر (فبلت) رونمایی کند. گفته می‌شود آنر ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) میزبان یک رویداد خبری است که در آن از دو گوشی آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت رونمایی می‌کند. این گوشی‌ها به خدمات موبایل گوگل یا همان GMS مجهز هستند. آنر چند ماه پیش از این دو گوشی در چین رونمایی کرده بود و حالا نوبت عرضه آن‌ها به بازارهای جهانی است.

برچسب‌ها:

نظر شما