شناسهٔ خبر: 50243709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تاکید بلینکن و گروسی بر مذاکره درباره ایران

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کردند که در مذاکرات روز دوشنبه به وقت محلی خود در واشنگتن درباره ایران گفت و گو خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

ایرنا: آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کردند که در مذاکرات روز دوشنبه به وقت محلی خود در واشنگتن درباره ایران گفت و گو خواهند کرد.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی اظهار داشت آمریکا قاطعانه از کار آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت می کند.

تاکید بلینکن و گروسی بر مذاکره درباره ایران

بلینکن با بیان اینکه کار آژانس بین المللی انرژی اتمی حفظ صلح و ثبات در جهان، حیاتی است، افزود که این آژانس نقش حیاتی در نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران دارد.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: در مذاکرات امروز ایران بخش بزرگی از تمرکز را به خود اختصاص خواهد داد.

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در سخنانی گفت: ما موضوعات گسترده ای برای گفت و گو داریم از جمله مساله ایران و کره شمالی

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود که ما همچنین در مورد حمایت آمریکا از استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی گفت و گو خواهیم کرد.

گروسی و بلینکن روز دوشنبه به وقت محلی در واشنگتن دیدار و گفت و گو کرد. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که برای انجام گفت‌وگوهای کلیدی با مقامات ارشد آمریکا درباره برجام راهی واشنگتن شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما