شناسهٔ خبر: 50241802 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

احیای جوهر و قلم کانون ادبی هۆنراوه

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای کانون ادبی هۆنراوه با مدیر فرهنگی و کارشناس فرهنگی دانشگاه، پیرامون برنامه ها و ایده های نوین اعضای کانون برگزار شد.

صاحب‌خبر -
در این جلسه، سمیه چاوشی ، دبیر کانون  ادبی ضمن بیان مشکلات، دغدغه های موجود و اشاره به چشم انداز های فعالیتی کانون، مشعل بحث و گفتگو را آغاز کرد. 
مبین محمدی، یوسف سعیدی پور، محمد بختیار پناه، مینا زارعی، شکیلا محمدنژاد و دلنیا دلپذیر نائب دبیر کانون هر یک به شرح دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای اعتلای کیفی این کانون و جذب مخاطبین و علاقه مندان به فعالیت های آتی کانون پرداختند. 
برگزاری کارگاه های آموزشی ادبی، برگزاری محافل مشاعره دانشجویی، جلسات نقد و بررسی کتاب، برگزاری سمینار ها و وبینار های ادبی با دعوت از چهره های سرشناس این حوزه، ایجاد فضای تعاملی با سایر دانشگاه ها جهت ارتقای سطح کیفیت فعالیت ها از جمله عناوین مطرح شده در این جلسه بود. 
 دکتر عبدالملکی، مدیر امور فرهنگی و فروزان کریمی نژاد، کارشناس فرهنگی دانشگاه با ابراز خرسندی از نظرات مطرح شده و چشم انداز فعالیت کانون هۆنراوە،وعده ی حمایت و انجام تسهیل گری های لازم از جانب مدیریت فرهنگی دانشگاه برای اجرایی شدن طرح هایی از این دست را اعلام داشتند.
از مهم ترین خروجی های این جلسه تصویب برگزاری کارگاه های آموزشی ادبی در دانشگاه، حمایت و معرفی استعدادهای ادبی دانشگاه، برگزاری جلسات معرفی مشاهیر ادبی بود. 
در پایان به عنوان حسن ختام جلسه مینا زارعی و محمد بختیار پناه، حضار را مهمان گزیده ای از اشعار خود کردند. 
در حاشیه این جلسه، مبین محمدی و محمد بختیار پناه پیشنهاد ایجاد بسترهایی برای  برگزاری نمایشگاه آثار هنری دانشجویان در زمینه های خطاطی، نقاشی و عکاسی را مطرح کردند که با استقبال مدیر فرهنگی دانشگاه همراه شد.

نظر شما