شناسهٔ خبر: 50240511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شناخت نفرات برتر تور دوچرخه سواری جوانان در مرند

خبرگزاری صداوسیما

مسئول کمیته فنی و اجرائی نخستین توردوچرخه سواری جوانان کشور از قهرمانی تیم اعتماد کالای یزد در این دوره از تورخبر داد.

صاحب‌خبر -

شناخت نفرات برتر تور دوچرخه سواری جوانان کشور در مرندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، هوشیار گفت: امروز مرحله سوم و پایانی این تور با حضور ۴۹ رکابزن به میزبانی شهرستان مرند برگزار شد که در پایان و در مجموع تیمی دو روز رقابت، تیم اعتماد کالای یزد قهرمان این تور شناخته شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شرکت عمران سهند از آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: مرحله سوم به مسافت ۵۰ کیلومتر از گلزار شهدای مرند تا کاروانسرای یام برگزار شد که در پایان این مرحله، محمد راوندی از قزوین به عنوان نفر اول، کیارش نادری ازفولاد مبارکه سپاهان به عنوان نفر دوم و یاشار معصومی از شرکت عمران سهند به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

مسئول کمیته فنی و اجرائی این تور ادامه داد: در مجموع انفرادی این تور نیز پوریا یعقوبی از شرکت عمران سهند به عنوان قرمان این تور معرفی شد و علی احمدی از تیم اعتماد کالای یزد دوم و نیما ناطقی از فولاد مبارکه سپاهان نفر سوم شد.

هوشیار افزود: در این تور پوریا یعقوبی از شرکت عمران سهند به عنوان قهرمان کوهستان و یاشار معصومی هم از شرکت عمران سهند به عنوان قهرمان امتیازی معرفی شدند.

هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری کشور نیز از نحوه برگزاری این تور ابراز رضایت کرد و گفت: این اولین تور بعد از شیوع ویروس کرونا بود که با رعایت شیوه نامه بهداشتی و با حضور قهرمانان کشور به میزبانی شهرستان مرند برگزار شد.

 

شناخت نفرات برتر تور دوچرخه سواری جوانان در مرند شناخت نفرات برتر تور دوچرخه سواری جوانان در مرند شناخت نفرات برتر تور دوچرخه سواری جوانان در مرند شناخت نفرات برتر تور دوچرخه سواری جوانان در مرند
 

نظر شما