شناسهٔ خبر: 50240350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از ۶۰ انجمن برتر اولیا و مربیان قم

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در مراسم تجلیل از انجمن های برتر گفت: امسال انجمن اولیا و مربیان استان قم عنوان برترین انجمن کشور را کسب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز قم، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با اشاره به اینکه این انجمن‌های برتر از میان هزار و ۱۰۰ انجمن استان انتخاب شده اند گفت: بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های ارزیابی، انجمن‌های اولیا و مربیان برتر، از امتیاز ۳۰۰ توانسته اند امتیاز بیش از ۲۷۰ را کسب کنند.

شیخ الاسلام با بیان اینکه امروز از ۵۵۳ نفر از اعضای اولیا ومربیان موفق در مدارس مناطق مختلف استان قم تجلیل می‌شود افزود: تلاش‌های اولیا ومربیان در دوران کرونا برای بهبود و ارتقا سطح کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان شایسته قدردانی است.

وی این انجمن‌ها را رکن آموزش و پرورش و بازوی توانمند مدارس عنوان کرد و افزود: توفیق وموفقیت در فضای آموزش، مرهون اقدامات مدیران، حمایت خانواده‌ها و اقدامات و تلاش‌های انجمن‌های اولیا ومربیان است.

وی تاکید کرد: توجه به تربیت دانش آموزان در کنار ارتقا سطح آموزش به عنوان نیروی انسانی و سرمایه های اجتماعی آینده کشور موضوع مهمی است که باید در سرلوحه اقدامات انجمن‌های اولیا و مربیان استان قم قرار گیرد.

نظر شما