شناسهٔ خبر: 50236879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

۱۵ طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی افتتاح می شود

مهاباد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ طرح ورزش و جوانان در هفته ورزش و پارالمپیک استان افتتاح می شود که برای اجرای آنها، بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

کیومرث پورایراندوست روز دوشنبه در اولین روز از هفته ورزش و پارالمپیک در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، هشت طرح توسط اداره ورزش و جوانان و هفت طرح نیز توسط بخش خصوصی و سایر ادارات به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی در هفته ورزش و پارالمپیک تدارک دیده شده که در سطح  آذربایجان‌غربی اجرا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: دیدار و تجلیل از قهرمانان ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، ورزش های صبحگاهی، کوهپیمایی و پیاده روی ، جشنواره‌های ورزشی  و مسابقات اتومبیلرانی از مهم ترین برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۲۵ طرح حوزه ورزش و جوانان در آذربایجان‌غربی به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص ساماندهی فاز دوم احداث یادمان جهان پهلوان سیامند رحمان گفت: پیگیری های لازم با هماهنگی دستگاه های مرتبط انجام شده که در دومین سالگرد فوت این پهلوان نامدار، فاز اول این یادمان نیز افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایرنا، عطرافشانی و فاتحه خوانی مزار شهدا و جهان پهلوان سیامند رحمان، نشست با هیات های ورزشی، اولین همایش ورزش والیبال از مهمترین برنامه های سفر یک روزه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به اشنویه بود.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

نظر شما