شناسهٔ خبر: 50233686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزش باد شدید و استقرار هوای سرد استان را فرا می‌گیرد/هوای اصفهان ناسالم برای عموم

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهرها وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهرها وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از فردا سه‌شنبه تا شنبه‌ آینده کاهش دما بین ۴ تا ۶ درجه در اکثر مناطق استان خواهیم داشت، این کاهش در روز پایان هفته محسوس‌تر خواهد بود.

علی‌عسگریان با اشاره به آلودگی هوای اصفهان گفت: هر روز شاخص‌ها نارنجی است و در اول صبح بعضی از مناطق استان مانند احمدآباد، باهنر و پروین شاخص هوا قرمز است و ساعت ۱۱ نارنجی می‌شود و بیشتر روزها کیفیت هوا، ناسالم برای عموم بوده و امروز گرد و خاک این شرایط را تشدید می‌کند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۳ تا ۵ درجه  کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهرضا اصفهان ۳۱ و کمینه فردا ۱۱ درجه سانتی‌گراد و مهاباد با ۳۳ و میمه با ۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

نظر شما