شناسهٔ خبر: 50233500 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داورزنی: برای جهانی شدن والیبال بانوان باید جهانی فکر کرد

رئیس فدراسیون والیبال درباره شرایط این رشته ورزشی در بخش بانوان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه هماهنگی لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ به صورت آنلاین به ریاست داورزنی برگزار شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در این نشست با تبریک هفته تربیت‌بدنی یکی از اهداف فدراسیون را رشد والیبال زنان خواند و گفت: امیدواریم با برگزاری لیگ، جهش قابل توجهی در معرفی و پرورش بازیکنان توانمند برای حضور در تیم‌های ملی فراهم شود تا دست مربیان پایه برای انتخاب بازیکنان باز شود. امسال چند تن از دختران والیبالیست کشورمان در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند و نسل خوبی هم قرار است در لیگ برتر حضور داشته باشند. امید است لیگ برتر مسیر همواری برای رشد این نسل باشد.

محمدرضا داورزنی همچنین لیگ دسته یک را برای فدراسیون با اهمیت قلمداد کرد و ادامه داد: بسیاری از استان‌هایی که شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند در دسته یک تیم‌داری می‌کنند و البته بازیکنان خوبی هم به بدنه والیبال ملی اضافه می‌کنند.

وی با بیان این نکته که رشد و توسعه والیبال زنان بدون همکاری، اتفاق نمی‌افتد، بیان کرد: به دنبال برگزاری لیگی با تمام فاکتور‌های فنی و به روز هستیم. هدف فدراسیون تنها تیم‌داری در لیگ و برگزاری چند مسابقه نیست.

رئیس فدراسیون والیبال، اظهار کرد: مسابقات باشگاه‌های آسیا نشان داد باشگاه‌هایی که با برنامه و هدفمند کار می‌کنند در آسیا هم نتیجه می‌گیرند. اگر از شما می‌خواهیم آنالیزور، مربی بدنساز، مشاور تغذیه و … به خدمت بگیرید به دلیل نزدیک شدن به استاندار‌های جهانی است. برای جهانی شدن باید جهانی فکر و عمل کرد.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما