شناسهٔ خبر: 50226315 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

تک آهنگ «آهای عشق» منتشر شد/ ساخت فیلم کوتاه موزیکال برای قطعه

تک آهنگ «آهای عشق» به خوانندگی کاوه و خشایار در حالی منتشر شد که قرار است موزیک ویدیو این اثر به‌صورت فیلم کوتاه موزیکال با حضور نیلوفر پارسا در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبا، «آهای عشق» عنوان تازه‌ترین تک آهنگ کاوه و خشایار از خوانندگان موسیقی پاپ کشور است که با ترانه، موسیقی و تنظیم خشایار لزومی و نوازندگی گیتار مجتبی تقی پور در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

خشایار لزومی با اعلام ساخت فیلم کوتاه موزیکال برای قطعه «آهای عشق» توضیح داد: به‌طور معمول خوانندگان برای قطعات خود اقدام به تولید موزیک ویدیو با توجه به مدت‌زمان آهنگ می‌کنند اما برای قطعات ما، فیلمنامه‌ای با دیالوگ برای بازیگران نگارش می‌شود و هر موسیقی دارای یک خط داستانی کوتاه است که موسیقی ما بخشی از آن خواهد بود.

این خواننده و موزیسین در پایان با اشاره به حضور در جشنواره‌های مختلف، بیان کرد: فیلم‌های کوتاهی که برای هر یک از قطعات ما ساخته می‌شود معمولاً مدت‌زمانی طولانی‌تر از زمان قطعه است و در جشنواره‌های گوناگون شرکت و نمایش داده می‌شود. تولید فیلم کوتاه قطعه «آهای عشق» نیز با حضور نیلوفر پارسا بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردانی بهار ایروانی به پایان رسیده است و به‌زودی رونمایی و منتشر می‌شود.

نیلوفر پارسا پس از بازی در سریال «آوای باران» به‌تازگی برای سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل مقابل دوربین رفته است و برای نخستین بار در موزیک ویدیوی خوانندگان ایرانی که به‌صورت فیلم کوتاه موزیکال ساخته‌شده، ایفای نقش کرده است.

در ادامه می‌توانید قطعه «آهای عشق» به خوانندگی کاوه و خشایار و تهیه‌کنندگی «ریتم آهنگ» را با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

انتهای پیام/

نظر شما