شناسهٔ خبر: 50224915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات موی‌تای انتخابی تیم ملی در زنجان پایان یافت

زنجان - ایرنا - رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موی تای مردان در زنجان به پایان رسیده اما نتیجه مسابقه اعلام نشده است.

صاحب‌خبر -

رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: این مسابقات از ۲۰ تا ۲۴ مهر ماه جاری و با حضور ۶۵۰ ورزشکار از سراسر ایران در سالن ورزشی دانشگاه زنجان برگزار شد و حال منتظر اعلام نتایج از سوی داوران هستیم.

جعفر رمضانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قریب ۶۰ داور از استان های مختلف ایران این دوره از مسابقات موی تای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در زنجان را که در اوزان مختلف برگزار شد قضاوت کردندکه ۶ نفر از این داوران از استان زنجان و مابقی نیز از سایر استان های کشور بودند.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در قالب قریب به ۳۷ تیم برگزار شد، اظهار داشت: تیم های موی تای مناطق آزاد اروند و ارس، قشم، کیش و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز در این رقابت ها شرکت داشتند.

رمضانی با اشاره به اینکه ۲۱ نفر از ورزشکاران شرکت کننده در این پیکارها از زنجان بودند، تصریح کرد: این رقابت ها با مجوز ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان زنجان و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و بی هیچ مشکلی برگزار شد.

مسابقات موی‌تای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان نیز از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه جاری و با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار زن از سراسر کشور در سالن ورزشی شماره ۲ دانشگاه زنجان برگزار و با موفقیت به پایان رسید.

محدثه فولادی و زهرا مزینانی با کسب نشان برنز در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موی‌تای بانوان که به میزبانی زنجان برگزار شد توانستند به نشان برنز دست یافته به این اردو دعوت شوند.

این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی با دعوت از نفرات اول تا سوم حاضر در رقابت های زنجان در طی چند مرحله و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت اعزام به رقابت های جهانی که آذرماه امسال در تایلند برگزار خواهد شد برپا می شود.

نظر شما