شناسهٔ خبر: 50218572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استمرار داشته باشد

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: توانمندسازی مددجویان توسط کمیته امداد امام‌خمینی (ره) به‌عنوان اقدامی مناسب و زیبا باید استمرار داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: انفاق و دستگیری از محرومان به عنوان حق مشخص و معینی در زندگانی همه ما به شمار می‌رود.

او اقدام‌های کمیته امداد امام‌خمینی (ره) را سراسر خیر و برکت خواند و افزود: دین مبین اسلام واژگانی هم، چون احسان، انفاق و زکات را برای حمایت و دستگیری از محرومان به کار برده است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، تکریم، توانمندسازی و رضایت مددجویان را به‌عنوان سه محور اصلی برای کمیته امداد امام خمینی (ره) تعیین کرده‌اند.

مطیعی از مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خواست در صورت وجود اقدام‌های نیمه تمام از زمان مدیریت سابق، آن‌ها را تا رسیدن به سرانجام ادامه دهد.

استاندار سمنان: کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مولود انقلاب است

استاندار سمنان نیز در این آیین، کمیته امداد امام‌خمینی (ره) را مولود انقلاب معرفی و بیان کرد که با محوریت نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان، برای خدمت به مردم به‌ویژه خانواده‌‍‌های تحت پوشش کمیته امداد گام‌های موثری برمی‌داریم.

سید محمدرضا هاشمی کار و تلاش برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را عبادت خواند و افزود: تکریم ارباب رجوع، ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش، سه رکن اصلی اقدامات کمیته امداد است.

او با اشاره به اینکه به حکم دین و شریعت، ما مکلف به تکریم ارباب رجوع هستیم، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهاد‌هایی است که به معنای واقعی اقدامات مثبت و سازنده‌ای را به‌منظور اشتغال‌زایی انجام داده‌است.

اعطای حکم انتصاب علی بحیرایی به سمت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان و تکریم محسن مسعودیان‌راد مدیرکل سابق از جمله برنامه‌های این آیین بود.

انتهای پیام/ح

نظر شما