شناسهٔ خبر: 50214998 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ مهرماه

در این بسته خبری از پابرجایی برگ‌های پاییزی نجف آباد تا برگزاری جشنواره غذاهای بومی ساری و برگزاری کلاس‌های اطفا حریق برای پرسنل بیمارستان شهر قدس را بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پابرجایی برگ‌های پاییزی پارک‌های نجف آباد

امین ایوبی، معاونت خدمات شهری شهرداری نجف آباد در این مناسبت مصاحبه‌ی با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت: عدم جمع آوری برگ‌های پاییزی در پارک‌های سطح شهر در چند سال اخیر جز برنامه‌های شهرداری بوده و خوشبختانه مورد استقبال خوب شهروندان هم قرار گرفته است.

جمع آوری ۲۰۰ کامیون زباله از کانال هدایت آب‌های سطحی انزلی

مهدی خلیلی، سرپرست شهرداری بندرانزلی گفت: در یک هفته اخیر حدود ۲۰۰ کامیون انواع زباله‌های صنعتی، خانگی و نخاله ساختمانی از کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی منطقه پیل علی باغ این شهر توسط شهرداری جمع‌آوری شده است.

مناسب سازی فضاهای شهری گیلان برای سالمندان

ارسلان زارع، استاندار گیلان بر ضرورت ارتقای فرهنگ تکریم سالمندان تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری فضا را برای استفاده سالمندان مناسب سازی کند.

سرنوشت پیاده راه امام به آسایش شهروندان سمنانی ختم می‌شود

علیرضا شریفی نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان درباره چالش بین مدیریت شهری در زمینه پیاده راه امام (ره) شهر سمنان، گفت: این غائله به شکلی حل می‌شود که آسایش مردم لحاظ شود و در این مسیر لازم است تا تمامی مباحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ترافیکی پیرامون این خیابان و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص آن، مورد توجه قرار داشته باشد تا بهترین تصمیم ممکن گرفته شود.

برگزاری کلاس آموزشی اطفای حریق برای پرسنل بیمارستان شهر قدس

محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از برگزاری کلاس آموزش اطفای حریق برای پرسنل بیمارستان شهید سردار سلیمانی و یک شرکت دارویی، با هدف ارتقای سطح آگاهی افراد هنگام مواجهه با حریق و کاهش خسارات در حوادث خبر داد.

برگزاری جشنواره غذاهای بومی ساری

برای اولین بار در سطح استان بانوان شاغل در شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه میزهای اداری شأن را جهت ترویج استفاده از غذای سالم و اشاعه آن میان شهروندان دایر کردند.

درآمد شهرداری شهرکرد مطلوب نیست

بهادر عبدالغنی، شهردار سابق شهرکرد گفت: شرایط شهرداری از لحاظ درآمدی مطلوب نیست و شهردار جدید کار مشکلی را پیش رو دارد و امیدواریم با همکاری شورای پنجم و شروع شورای ششم کاستی‌ها نیز جبران شود.

صدور حکم شهردار قزوین

احمد وحیدی، وزیر کشور با صدور حکمی مهدی صباغی را به عنوان شهردار قزوین منصوب کرد.

بهسازی خیابان‌های مشکین دشت

حسین بغدادی، شهردار مشکین دشت از بهسازی خیابان‌های این شهر خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و جلب رضایتمندی آنان انجام می‌شود.

نظر شما