شناسهٔ خبر: 50207645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عسکری: مسابقات بین المللی تکواندو از کیفیت خوبی برخوردار است

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در خصوص سطح و شرایط مسابقات بین المللی تکواندو توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط و سطح مسابقات بین المللی تکواندو که در تهران برگزار می‌شود اظهار کرد: برگزاری و میزبانی مسابقات بین المللی تکواندو در ایران یک فرصت عالی برای همه ما بوده است. به دلیل شرایط خاصی که کشور ما دارد، استقبال زیادی برای حضور در این مسابقات شکل نمی‌گیرد. همه مسابقات بین المللی تکواندو در  کشور های دیگر مسابقات بانوان و آقایان را در یک روز برگزار می کنند و این مسابقات در یک سالن مخصوص برگزار می‌شود.

او گفت: برخی از تیم‌ها یک مربی مختص به بانوان و آقایان دارند. ما مسابقات آقایان و بانوان را در روز‌های متفاوت برگزار می‌کنیم و این مسئله سبب می‌شود استقبال زیادی از این مسابقات صورت نگیرد. مسابقات بین المللی تکواندو از کیفیت خوبی برخوردار است و تکواندوکاران تیم‌های شرکت کننده عملکرد خوبی در مسابقات بین المللی تکواندو داشته‌اند. در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندو که حرف ملیت مطرح نیست، بعضی از تیم‌های شرکت کننده خارجی از بازیکنان ایرانی در ترکیب تیم خود استفاده کردند.

او افزود: فدراسیون تکواندو مرجع تصمیم گیری درباره همه چیز است و این فدراسیون است که تصمیم می‌گیرد با یک مربی کار کند و یا ادامه ندهد. تا زمانی که فدراسیون تکواندو صلاح بداند من در خدمت تیم ملی تکواندو هستم. ما در ۲۰ و ۲۱ آبان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی که در فروردین ماه برگزار می‌شود، را در پیش خواهیم داشت. بازیکنان المپیکی ما هم در این مسابقات بین المللی شرکت کردند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما