شناسهٔ خبر: 50207544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرهادیان: تکواندوکاران در مسابقات بین المللی نشان دادند که از سطح فنی بالایی برخوردار هستند

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در خصوص سطح مسابقات بین المللی تکواندو توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط و سطح مسابقات بین المللی تکواندو که در تهران برگزار می شود اظهار کرد: دیدارهای بین المللی جام فجر امسال با حضور ۹ کشور برگزار شد و از لحاظ سطح کیفی کشور‌هایی مانند اردن، ترکیه و روسیه در سطح خوبی قرار داشتند. تکواندوکاران کشور هند هم در این مسابقات نشان دادند که از سطح فنی بالایی برخودار هستند.

او گفت: بازیکنان تیم ملی ما در قالب تیم جوانان و امید در این مسابقات شرکت کردند. مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو در دهه سوم آبان برگزار می‌شود. تعداد ورزشکاران باعث شد اختلاف امتیاز تیم‌ها زیاد شود. این مسابقات به صورت انفرادی برگزار می‌شود و همه امتیازات ورزشکاران محاسبه می‌گردد و این باعث شده است اختلاف امتیازات تیم‌ها زیاد شود.

او افزود: حضور ۹ کشور در این مسابقات باعث شده سطح کمی و کیفی این مسابقات در سطح مناسبی باشد. در این مسابقات ما تمام شرایط شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردیم و درصد افراد کرونایی در این مسابقات خیلی پایین بود. ما فکر می‌کردیم تست PCR افراد زیادی مثبت شود، اما خدا را شکر درصد افراد خیلی پایین بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما