شناسهٔ خبر: 50198792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

همدانی: نیاز تیم یک فوروارد تکنیکی و سرعتی است / آجورلو در مدیریت بحران تبحر دارد

پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم را سرمربی بسته و مانند پارسال نیست که مشخص نشد چه کسی بازیکنان را جذب کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایلنا، ستار همدانی واریو پیشکسوت استقلال می‌گوید شرایطی که در حال حاضر برای این تیم ایجاد شده است می‌تواند زمینه ساز موفقیت باشد و هواداران از فرهاد مجیدی انتظار کسب موفقیت را دارند.

وضعیت استقلال پیش از شروع فصل را چطور می‌بینید؟

در استقلال ۳ سال بود که مدیر نبود و در بحث زمین تمرین و اردو‌های آماده سازی هم مشکلات عمده‌ای داشتیم. آجورلو مدیری ورزشی و بسیار باسابقه است و در بحث مدیریت بحران تبحر دارد، استقلال هم که در این سال‌ها کلا در بحران بوده است! امیدوارم مدیر جدید بتواند منابع مالی و اسپانسر‌های قدرتمندی جذب کند و از لحاظ بودجه مشکلی نداشته باشیم.

از نقل و انتقالات راضی هستید؟

نکته مثبت این فصل این است که سرمربی شخصا تیم را بسته و مانند پارسال نیست که مشخص نشد چه کسی بازیکنان را جذب کرد. البته باید ۳، ۲ بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شوند خصوصا یک فوروارد تکنیکی و سرعتی برای جانشینی قایدی و یک بازیساز خوب برای پرکردن جای فرشید اسماعیلی. توقع داریم از ابتدای فصل شروعی پرقدرت داشته باشیم و از همان اول فصل مدعی قهرمانی باشیم و مشکلی پیش نیاید. چند سال است قهرمان لیگ نشده‌ایم و حالا شرایط مهیاست تا جام را کسب کنیم. باید دید در طول فصل و با گذر زمان چه اتفاقاتی می‌افتد.

برنامه بازی‌های تیم را چطور می‌بینید؟

بازی آسانی در لیگ نداریم و بازی‌های فوتبال سخت شده است. حتی تیم‌های بزرگ اروپایی هم در لیگ‌های خود به تیم‌هایی که فکرش را نمی‌کنیم می‌بازند و به مشکل می‌خورند. استقلال در ۴-۳ هفته اول روی کاغذ بازی‌های نسبتا راحتی دارد و می‌توانیم با تلاش خود در چند هفته اول نتایج خوبی کسب کنیم و برای ادامه لیگ روند مناسبی داشته باشیم.

برای تیم شانس موفقیت قائل هستید؟

نباید به گذشته نگاه کنیم و باید رو به جلو پیش برویم. از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران همه چیز و همه کس برای کسب نتایجی خوب آماده است و همه باید از تیم حمایت کنیم. پارسال ۸ هافبک جذب شد، اما وینگر نخریدیم و تیم تعادل و وزن مناسب نداشت. امسال تیم متوازن‌تری داریم و می‌توانیم امیدوارتر باشیم. لیگ بیست و یکم بسیار سخت و سنگین است و مبارزه بین تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر، تراکتور و احتمالا یک تیم که پدیده لیگ شود را شاهد خواهیم بود.

نظر شما