شناسهٔ خبر: 50188261 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمار کرونا همدان ۲۴ مهر؛ ۶ فوتی و ۳۶۷ بستری جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و شش مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

صاحب‌خبر -

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۳۶۷ بیمار گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۹ هزار و ۱۹۷ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۲ هزار و ۱۸۵ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شش مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۹۵۵ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۳۰ نفر، بهار یک هزار و ۴۶۳ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۷۲ نفر، رزن یک هزار و ۱۵۶ نفر، درگزین ۳۸۶ نفر، فامنین ۳۹۳ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۴۰ نفر بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۴۷۸ نفر، نهاوند سه هزار و ۸۴۵ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۴۰۹ نفر به کرونا مبتلا شدند.

نظر شما