شناسهٔ خبر: 50187597 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در بازار امروز؛

افزایش ۹۰ هزار تومانی سکه؛ نرخ دلار ۱۶۷ تومان گران‌تر شد+ قیمت‌ها

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با رشد ۹۰ هزار تومانی همراه بود و نرخ دلار با افزایش ۱۶۷ تومانی از مرز کانال ۲۶ هزار تومان فاصله گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت‌ها امروز در بازار ارز افزایش یافت اما بازار سکه بجز سکه طرح جدید با افت قیمت همراه بود و قیمت طلا نیز رشد اندکی را ثبت کرد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۹۰ هزار تومان افزایش به حدود ۱۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید اما سکه طرح قدیم حدود ۱۱ میلیون و ۳۰۱  هزار تومان خرید و فروش شد.
 
نیم سکه روز جاری  ۵ میلیون تومان و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد که ۲۰ هزار تومان نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته افت داشت. ربع سکه و سکه یک گرمی هم به ترتیب با افت ۸ و ۵ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان و ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان فروخته شد.
 
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و روز کاری هفته میلادی با ریزش ۲۸ دلار و ۲۰سنتی به ۱۷۶۷ دلار و ۳۱ سنت رسید.
 
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران یک میلیون و ۱۴۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۵۲۴ هزار تومانی قیمت خورد.
 
قیمت هر دلار امروز در بازار آزاد ارز با افزایش ۱۶۷ تومانی نسبت به پنجشنه گذشته به ۲۷ هزار و ۲۵۴ تومان و هر یورو هم با رشد ۲۱۲ تومانی به ۳۱ هزار و ۶۱۶ تومان معامله شد.
 
نرخ هر دلار آمریکا امروز در صرافی‌های بانکی ۲۶ هزار و ۶۲۷ تومان به فروش رفت. این صرافی‌ها هر دلار را  ۲۶ هزار و ۹۹ تومان خریداری می‌کردند. قیمت هر یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۶۱۱ تومان اعلام شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام

نظر شما