شناسهٔ خبر: 50179692 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

بارش پراکنده باران در نیمه شمالی کشور تا روز چهارشنبه/ خیزش گردوخاک در شرق و جنوب غربی

سازمان هواشناسی از تداوم بارش پراکنده باران از امروز تا روز چهارشنبه در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات البرز خبر داد و برای نوار شرقی و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس گزارش سازمان هواشناسی؛ امروز و فردا در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش خفیف باران ‌پیش‌بینی شده است.

روز دوشنبه آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و دارای جوی پایدار است و از بعدازظهر روز دوشنبه و روز سه‌شنبه در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رشد ابر، بارش ‌پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.
 
تداوم این شرایط روز چهارشنبه هفته جاری با شدت بیشتر برای نواحی ذکر شده و بخش‌هایی از خراسان شمالی پیش بینی می‌شود که بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر شدت بیشتری دارد.
 
در روزهای ‌پایانی هفته جاری، برای نیمه شمالی کشور روند کاهش دما را شاهد خواهیم بود. 
 
امروز در نوار شرقی کشور، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق استان‌های کرمان و هرمزگان و از فردا تا روز چهارشنبه هفته جاری در برخی نواحی غرب، جنوب غرب و استان‌های ساحلی خلیج فارس وزش باد شدید موقت را خواهیم داشت که در مناطق مستعد گاهی با خیزش گردوخاک همراه است.
 
غرب و نواحی مرکزی خلیج فارس روز دوشنبه و خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و دریای خزر طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.
 
آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شودک که بیشترین و کمترین دمای پایتخت در تهران ۲۷ و ۱۵ درجه  است که یک درجه نسبت به روز گذشته کاهش دارد.
 
اهواز با امروز دمای حداکثر ۴۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرکرد با دمای حداقل ۳ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
 
 
 
انتهای پیام
 

 

 

نظر شما