شناسهٔ خبر: 50169113 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا ژاردیم:

پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ برای غایبان، جایگزین خوب داریم

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان، گفت: بدون شک بازی سختی داریم چراکه پرسپولیس بهترین تیم ایران است که در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارد و توانسته هر سال به مراحل بالا برسد.

صاحب‌خبر -

لئوناردو ژاردیم، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا(شنبه) شاهد رقابت بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود چون الهلال هم ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و پرسپولیس هم در چند سال گذشته ۲بار به فینال رسیده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی با پرسپولیس بازی سختی است و امیدوارم با نتیجه مطلوب از  زمین بازی خارج شویم تا بتوانیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با تجربه است و ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و غیبت برخی از نفرات ما تاثیری بر عملکرد تیم نخواهد داشت.

سرمربی فرانسوی الهلال در پایان گفت: غیبت یاسر الشهرانی و عبدالله عطیف موثر است اما بازیکنان جایگزین خوبی را در اختیار داریم. بدون شک بازی سختی داریم و پرسپولیس  بهترین تیم ایران است که در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارد و توانسته هر سال به مراحل بالا برسد.

دیدار  ۲ تیم  الهلال و پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران با قضاوت ریوجی ساتو از ژاپن به انجام می‌رسد. دیگر دیدار این مرحله در منطقه غرب بین النصر عربستان و الوحده امارات برگزار خواهد شد./ ایرنا

نظر شما