شناسهٔ خبر: 50166119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بشاگرد؛ مقصد اولین سفر شهرستانی استاندار جدید هرمزگان

مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان در اولین سفر شهرستانی خود، امروز جمعه به شهرستان بشاگرد در شرق استان سفر کرد.

صاحب‌خبر -

بشاگرد؛ مقصد اولین سفر شهرستانی استاندار جدید هرمزگانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، برنامه‌های سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بشاگرد با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای گمنام سردشت بشاگرد آغاز شد.
وی همچنین در نشست شورای اداری شهرستان بشاگرد و نماز جمعه شهر سردشت مرکز این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم این شهرستان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید؛ تودیع و معارفه استاندار هرمزگان با حضور وزیر کشور
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار بشاگرد، جمعی از مدیران شهرستانی، معتمدان و شورا‌های اسلامی استاندار هرمزگان را در این سفر همراهی می کنند.

دستور استاندار برای استقرار کانکس در مدرسه شهید رضا دهقانی روستای دستگرد درگاز
مهدی دوستی در بازدید از روستای دستگرد درگاز دستور داد اداره کل نوسازی هر چه زودتر فرآیند ساخت این مدرسه فرسوده را آغاز کند.

بشاگرد؛ مقصد اولین سفر شهرستانی استاندار جدید هرمزگان

دیدار مردمی مهدی دوستی استاندار هرمزگان و بررسی مشکلات روستاهای کارگنجی، درشهر ، بشنو و شهر گوهران در سفر به شهرستان بشاگرد.

بشاگرد؛ مقصد اولین سفر شهرستانی استاندار جدید هرمزگان

نشست استاندار هرمزگان با جمعی از نمایندگان گروه‌های جهادی و مردم شهرستان بشاگرد در مسجد جامع شهر سردشت.

 

مشکلات راه، آب، بهداشت، مخابرات، آموزش، کنترل روان آب ها، افزایش سرانه ورزشی، رفع مشکل زمین های ملی اشخاص و آسفالت دو مسیر زیرکوه و پشت کوه بخش گافر و پارامون از مهمترین موضوعاتی بود که در سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بشاگرد مطرح و پیگیری شد.

نظر شما