شناسهٔ خبر: 50157362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار نمایندگان عالی قوای مجریه و قضائیه در هرمزگان

رئیس کل دادگستری و استاندار هرمزگان بر تعامل دستگاه قضا و دولت برای رفع مشکلات مردم تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان، انتصاب وی به عنوان نماینده عالی قوه مجریه در استان را تبریک گفت.
رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در این دیدار با تأکید بر همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی از دولت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به اقدامات ویژه دادگستری استان در زمینه برقراری امنیت، ایجاد صلح و سازش، رسیدگی به پرونده‌های مهم، مقابله با فساد، برخورد با قاچاق، حمایت از سرمایه گذاری و تولید و احیای کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل نیز اشاره کرد و خواستار ارتقای سطح همکاری‌ها شد.

وی افزود: متأسفانه حجم زیادی از کالا‌ها در گمرکات به علت ترخیص نشدن در معرض فساد قرار دارند که این موضوع نیازمند برنامه ریزی منسجم، ایجاد زیرساخت‌های لازم و تأمین نیرو و تجهیزات کافی برای تعیین تکلیف سریع این اقلام است.
علی صالحی همچنین خواستار توجه ویژه شورای تأمین به موضوع قاچاق سوخت شد و بر ضرورت حمایت دولت از ایجاد اشتغال با هدف بهبود معیشت مرزنشینان به منظور کاهش آمار قاچاق تأکید کرد.
بیشتر بخوانید؛ اولویت‌های اصلی وزارت کشور، توسعه و آبادانی جزایر خلیج فارس
نماینده عالی قوه قضاییه درهرمزگان برای مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان در این جایگاه مهم آرزوی موفقیت کرد.
استاندار هرمزگان نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی استان گفت: ارتقای جایگاه استان هرمزگان در همه زمینه‌ها مهمترین هدف ما است که امیدواریم در تعامل بین دستگاه‌ها در ذیل سه قوه و دیگر نهاد‌ها محقق شود.
مهدی دوستی افزود: می‌توانیم بر اساس هماهنگی، هم افزایی و تعامل، توان و ظرفیت‌های مختلف را در کنار هم و در راستای رسیدگی به مطالبات مردم قرار دهیم و مطمئناً این امر بسیار اثربخش خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: قطعاً با اتکاء به ظرفیت و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی که استان هرمزگان از آن برخوردار است، اقدامات چشمگیری را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم شاهد خواهیم بود.

نظر شما