شناسهٔ خبر: 50156144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

رضایی: در مسابقه با العربی حق اشتباه نداریمقهرمانی باشگاه‌های مردان ایران

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنانش در دیدار با نماینده تایلند، گفت: در بازی با العربی حق اشتباه نداریم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم فولاد سیرجان با شکست حریف تایلندی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا و کسب پنجمین برد متوالی به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

سعید رضایی با ابراز خوشحالی از حضور در دیدار پایانی، گفت: بازی خوبی برابر نماینده حریف به نمایش گذاشتیم و شروع خوبی هم داشتیم. در مرحله حساس نیمه‌نهایی همه تیم‌ها سعی می‌کنند بهترین خود باشند. ناخون راتچاسیما هم در دقایقی بسیار خوب ظاهر شد که البته با آنالیز آنان و انسجام بازیکنان نتیجه را از دستشان گرفتیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان دلیل برتری مقطعی تایلند را اشتباهات فردی بازیکنانش دانست و ادامه داد: توانستیم با قدرت سرویس و کارکردن بر روی حملات، پیروز شویم.

رضایی با بیان این‌که هدف تیمش قهرمانی است، عنوان کرد: باید بازی امروز را فراموش کنیم. العربی تیمی بسیار خوب است که والیبال سطح بالایی را به نمایش می‌گذارد. در بازی فردا جای اشتباه نداریم و باید از ست اول شرایط را برای حریف سخت کنیم چرا که ست اول سرنوشت‌ساز است.

وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم ذهنیت بازیکنان را برای بازی فینال آماده کنیم تا در لحظات پایانی و مهم مسابقه بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

نظر شما