شناسهٔ خبر: 50155806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

سرمربی راتچاسیما: والیبال ایران سطح بالایی دارد/ در حمله دچار اشتباه شدیمقهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم والیبال ناخون راتچاسیما با بیان اینکه والیبال ایران سطح بالایی دارد، گفت: تیم سیرجان هم نسبت به سایر تیم‌های شرکت کننده در قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، متفاوت است.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، واناچوت پادسوک پس از شکست شاگردانش برابر فولاد سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، افزود: در این مسابقه به امید پیروزی وارد زمین شدیم اما در همان ابتدا مسابقه کاملا ناامید شدیم.

وی با بیان این‌که تیم فولاد سیرجان از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی شرایط بسیار بالاتری نسبت به تیم ما داشت، گفت: بازیکنانم در مناطق 2 و 4 بسیار پر اشتباه بازی کردند و همین موضوع باعث شد که در حمله دچار اشتباه شویم.

سرمربی تیم والیبال ناخون راتچاسیما ادامه داد: بازیکنان والیبال ایران در سطح بالایی قرار دارند و همین موضوع باعث شده که شاکله تیم سیرجان در این رقابت‌ها نسبت به سایر تیم‌های شرکت کننده بسیار متفاوت باشد.

وی تاکید کرد: والیبال ایران بسیار پیشرفت کرده و انگیزه‌ای بود برای ما که با نماینده این کشور مسابقه دهیم و این موضوع تجربه بسیار خوبی بود.

تیم‌های فولاد سیرجان و العربی قطر فردا (جمعه) در آخرین مسابقه این رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظر شما