شناسهٔ خبر: 50149257 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

وضعیت جاده‌های پرتردد ۲۲ مهر/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل افزایش ۴.۳ درصدی داشته است.

صاحب‌خبر -
علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با میزان، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های پرتردد کشور را تشریح کرد و از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.
 
مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند سنگین و در محور تهران - پردیس محدوده‌های بومهن و رودهن نیمه سنگین گزارش شده است.
 
وی بیان کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده و جاده‌های شمالی فاقد مداخلات جوی است.
 
 
آشوری در توضیح وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های پرتردد گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا سنگین، در محدوده‌های مهرشهر و گلشهر نیمه سنگین و در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده ساسانی و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.
 
مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و پونل - خلخال محور‌های دارای انسداد فصلی و شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر محور‌های مسدود شریانی است.
 
آشوری در ادامه گفت: براساس اطلاعات دریافتی از تردد شمار‌های فعال جاده‌های کشور تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل افزایش ۴.۳ درصدی داشته است.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما