شناسهٔ خبر: 50147799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکانون فرهنگی هنری عباسیه جولان همدان:

مراسم جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)درکانون عباسیه جولان همدان برگزار می شود

کرباسی گفت: مراسم جشن آغاز امامت و تجدید بیعت با حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف فردا شب (جمعه ۲۳ مهر) در کانون فرهنگی هنری عباسیه جولان همدان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

«تقی کرباسی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف از برگزاری جشن و ایستگاه صلواتی در محل کانون عباسیه جولان همدان خبر داد و گفت:: نهم ربیع الاول نه تنها نخستین روز امامت امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، بلکه آغاز امامت و زعامت ایشان و روز تجلی حاکمیت مستضعفان و نویددهنده شکست نمرودیان و روز شادی شیعیان است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری  عباسیه جولان همدان گفت: یکی از روزهای مهم ماه ربیع الاول، روز نهم این ماه است. نهم ربیع الاول نخستین روز امامت و ولایت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است که پس از شهادت پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری علیه السلام، به این مقام نائل شده اند.

 

وی به برگزاری مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در کانون اشاره کرد و گفت: توزیع کمک های مومنانه با کمک خیران به نیازمندان محل از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عباسیه جولان در ادامه اظهار داشت: منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) در طول تاریخ انتظار و هم اکنون به دنبال تحقق عدالت راستین درونی و بیرونی هستند که لازمه این چنین عدالتی، امید، تحرک، شور، حماسه، مقاومت، و عمل به واجبات و ترک محرمات می باشد.


کرباسی بیان کرد: نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر(عج) است، بلكه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید.

 

پایان پیام/89

نظر شما