شناسهٔ خبر: 50140389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری ۱۵۰ برنامه گرامیداشت عقیدتی سیاسی ارتش در فارس

شیراز- ایرنا- هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌ ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۱۵۰ برنامه ویژه به مناسبت گرامیداشت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در استان فارس برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عزیز رضایی چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، با اشاره به تاسیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ افزود: با توجه به جو سنگینی که در آن مقطع از انقلاب بر علیه ارتش ایجاد شده بود و برخی مغرضانه و برخی ساده لوحانه به این مساله دامن می‌زدند، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پس از تاسیس توانست جایگاه خاصی در ارتش پیدا کند.
وی ادامه داد: از ابتدای پیروی انقلاب تاکنون شاهد هستیم که جایگاه این سازمان روز به روز مستحکم‌تر شده و ثمرات فراوانی نیز داشته است.
او اظهار داشت: امروز ارتش از لحاظ سیاسی، فرهنگی و اعتقادی در شرایط خوبی قرار دارد و همچنان با شعار ارتش فدای ملت در صدر محبوبیت قرار دارد و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیز بارها از ارتش ابراز رضایت کرده‌اند.
حجت‌الاسلام رضایی، در خصوص برنامه‌های گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی ارتش که طی یک هفته برگزار خواهد شد نیز گفت: مراسم تکریم کارکنان شاغل و وابسته ارتش، سخنرانی فرماندهان و روحانیون پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی و عفاف و حجاب و نمایشگاه‌های اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی از جمله این برنامه‌ها است.
وی ادامه داد: همچنین طی هفته مذکور شاهد برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، قرآنی و ورزشی نیز خواهیم بود.
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمام این برنامه‌ها به شکل حضوری یا مجازی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نظر شما