شناسهٔ خبر: 50132667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فیلیپه گشتات، دومین خارجی مدنظر استقلال

کوین یاماگا و فیلیپه گشتات، 2 بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی هستند و طی روزهای آینده برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلالی‌ها از مدتی پیش به دنبال جذب ۳ بازیکن خارجی هستند تا به این شکل بتوانند ضعف‌های خود را برطرف کنند و در این روز‌ها مذاکرات با بازیکنان مختلفی انجام شده است.

در این بین از استقلال خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه شرایط حضور کوین یاماگا اولین بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی را در تهران فراهم کرده اند و قرار است این بازیکن امروز به تهران سفر کند. این بازیکن سابقه بازی در سری سی ایتالیا را دارد و هم اکنون در تیم وایله دانمارک و هم تیمی سعید عزت اللهی است.

همچنین رودی فیلیپه گشتات مهاجم ۳۳ ساله بازیکنی است که فردا وارد تهران می‌شود. این بازیکن در تیم‌های بلکبرن راورز، استون ویلا و میلدرزبرو بازی کرده و و هم اکنون در لیگ استرالیا فعالیت می‌کند. این مهاجم ۱۹۳ سانتی متری به ایران خواهد آمد تا قراردادش را با آبی‌ها نهایی کند.

نکته جالب توجه در مورد این بازیکن این است بازیکن مورد نظر سال گذشته برای هر ماه ۱۰ هزار یورو از باشگاهش حقوق می‌گرفته و باید دید باشگاه استقلال این بازیکن ۳۳ ساله را چگونه جذب خواهد کرد.

نظر شما