شناسهٔ خبر: 50129621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

«یاماگا» نخستین گزینه گابریل برای استقلال؛ سورپرایز‌های بعدی در راه است!

مسئولان باشگاه استقلال به دنبال خرید بازیکن خارجی هستند؛ بازیکنی که ظاهراً با مبلغ قابل قبولی جذب این تیم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - پس از آنالیز‌های فراوان سرانجام نام یکی از بازیکنان خارجی مورد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در ترکیب استقلال در فصل آتی مشخص شد، اما باید دید آیا این بازیکن فرانسوی الاصل که در ایتالیا فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرده، نظر موافق سرمربی آبی‌ها جلب خواهد کرد و از نتایج تست پزشکی سربلند بیرون می‌آید یا اینکه در این آزمایشات نمره قبولی را دریافت نمی‌کند.

گفته می‌شود گابریل پین در جریان آنالیز‌های خود در ارتباط با این بازیکن به توانمندی‌های فنی وی و قابلیت‌های تاثیرگذار او اشاره داشته تا حدی که توانسته رضایت خاطر مجیدی و مصطفوی را نیز جلب کند، حالا باید دید این بازیکن می‌تواند در تست پزشکی نتایج لازم را به دست آورد و فرصت بازی در لیگ ایران در کنار استقلال را به دست آورد یا خیر؟

در ارتباط با رقم قرارداد این بازیکن هم شنیده می‌شود وی بازیکن گران‌قیمتی نیست و با یک قرارداد کاملاً منطقی به استخدام باشگاه استقلال در خواهد آمد تا آبی‌های پایتخت یک خرید کاملاً اقتصادی داشته باشند و در این مقطع با هزینه‌ای اندک، مشکلات فنی موجود در تیم خود را برطرف سازند.

اما پروسه جذب بازیکنان خارجی به استخدام احتمالی این بازیکن ختم نمی‌شود بلکه منابع خبری در باشگاه استقلال اعلام کردند به زودی دو بازیکن دیگر هم برای انجام مذاکرات نهایی و شرکت در تست پزشکی به تهران سفر می‌کنند.

اتفاق مهم این است که دقیقا همانطور که فرهاد مجیدی از آجورلو درخواست کرده بود فرایند حضور این بازیکنان در تهران در سکوت کامل خبری انجام شد و هیچ خبری در رسانه‌های گروهی بابت این موضوع عنوان نشد.

گفتنی است؛ کوین ۲۵ ساله، متولد ۷ سپتامبر ۱۹۹۶ است، او در مدت ۶ سال فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان وینگر در زمین حضور پیدا کرده است، در این مدت کوین یاماگا ۱۰۸ بازی انجام داده که بیشترین تعداد بازی در اسپورتیوا آریزو در سری D ایتالیا بوده است.

بازیکن مدنظر مجیدی برای حضور در استقلال دو فصل کاملاً متفاوت را از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ پشت سر گذاشت. او در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به پرتغال رفت تا در تیم دسپورتیو داس آوس بازی کند، کوین در این تیم ۲۱ بازی انجام داد و یک بار موفق به گلزنی شد، اما فصل گذشته برای او انگار فصل موفقی نبوده. او فصل گذشته در تیم وایله بولد کلاب، تیم سعید عزت‌اللهی در سوپر لیگ دانمارک در پست دفاع راست به میدان رفت، اما فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و با یک آمار نه چندان قوی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظر شما