شناسهٔ خبر: 50116971 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مردانی:

بحث «جهاد تبیین» در نهضت استادی بسیج دنبال می‌شود/ اصلاح آیین نامه اجرایی بسیج اساتید

رئیس بسیج اساتید کشور گفت: بحث «جهاد تبیین» که رهبر انقلاب تاکید کردند موضوع بسیار مهمی است که باید در بسیج اساتید در سطح شهرستان، استان و سازمان مرکزی دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رئیس بسیج اساتید کشور در نشست سراسری مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف دانشگاه آزاد گفت: از ظرفیت نهضت استادی که در دانشگاه آزاد است به خوبی استفاده نشده یا این ظرفیت به میدان نیامده است و لازم است فرصت‌های مقتضی در این زمینه فراهم شود.

وی افزود: کمک آموزش عالی کشور به دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور از انتظاراتی است که وجود دارد و اساتید باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

مردانی یادآور شد: اسلامی شدن علوم و تولید علم نافع هم باید در برنامه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس بسیج اسایتد گفت: اگر بخشی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد پایان نامه‌ها را به سمت حل مشکلات کشور، بیانیه گام دوم و مطالبات رهبر انقلاب هدایت کنند قطعا اتفاق بزرگی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: بخش فناوری در دانشگاه مقداری مغفول مانده و با توجه به ظرفیت‌هایی که در دانشگاه ازاد وجود دارد می‌توان در این بخش اقدامات موثری داشت.

مردانی با اشاره به بحث بصیرت افزایی و تربیت دینی و سیاسی جامعه نخبگانی گفت: بحث «جهاد تبیین» که رهبر انقلاب تاکید کردند هم موضوع بسیار مهمی است که باید در سطح شهرستان و استان و سازمان مرکزی دنبال شود و البته در ابتدا باید خودسازی کنیم و بعد به سمت جامعه پردازی برویم.

وی گفت: درباره اصلاح آیین نامه اجرایی بسیج اساتید، با شورای عالی انقلاب فرهنگی هماهنگی‌های اولیه صورت گرفته، پیش نویس اصلاحیه آیین نامه در دستور کار است و انشاالله به تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد و ابلاغ شود.

نظر شما