شناسهٔ خبر: 50114116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بررسی طرح تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی طرح تفحص از دانشگاه آزاد در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بررسی لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعاده شده از شورای نگهبان در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.



وی افزود: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان نسبت به این لایحه از سوی اعضای کمیسیون آموزش برطرف شد و لایحه جهت رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش با بیان اینکه رسیدگی به طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد دیگر دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون بود، ادامه داد: در این جلسه تفحص از عملکرد دانشگاه آزاد از سال 91 تاکنون با حضور آقای طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد و نماینده متقاضیان طرح تفحص مورد بررسی قرار گرفت.

حاجی‌پور با بیان اینکه متقاضیان طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در این جلسه نکات و محورهای تفحص ذکر شده در طرح را مطرح کردند گفت: رئیس دانشگاه آزاد نیز پس از مطرح شدن نکات متقاضیان تفحص توضیحاتی را پیرامون سوالات مطرح شده ارائه کرد.

نماینده آمل در مجلس بیان کرد: نهایتا مقرر شد رأی‌گیری برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در جلسه بعدی کمیسیون آموزش انجام شود.

نظر شما