شناسهٔ خبر: 50106726 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس شورای شهر تهران خبر داد؛

طرح جامعی برای صدور پروانه

چمران گفت: کاری که برای صدور پروانه صورت گرفته پارامتریک و زمان بندی است و مدت زمان صدور آن باید تعیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران در خصوص تصمیماتی که در جلسه امروز شورای شهر اتخاذ شد، اظهار کرد: دعوتی از سازمان آب و فاضلاب تهران شد و طبق روال گذشته با همکاری‌های خوب می‌شود مشکلات آب و برق و گاز حل کرد و در این زمینه مباحث زیادی مطرح شد و مسائلی هم باقی ماند که در آینده بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: دستور جلسه امروز طرح یک فوریتی بود که قبلا یک فوریت آن برای تسهیل و صدور پروانه و چند مورد تخصصی که ماندن در کارتابل کاربر‌ها است، به تصویب رسیده بود این یک ماده واحده بود و بعدا به دو ماده تبدیل شد. ماده اول به سرعت بخشیدن و ماده دوم مربوط به یک مدت سه ماهه بود که به معاونت شهر سازی شهردار تهران داده شد.

چمران افزود: معاونت شهرسازی عنوان کردند که از ۹ ماه پیش شروع به کار کرده‌ است و امیدواریم تا سه ماه دیگر به نتیجه برسد تا طرح جامعی برای صدور پروانه تدوین کنند و آن را به شورا ارائه دهند.

رئیس شورای تهران گفت: کاری که صورت گرفته پارامتریک و زمانبدی است و مدت زمان صدور آن باید تعیین شود و اگر بیشتر از حد تعیین شده پرونده اشخاص درون شهرداری ماند، باید عوامل آن حتما مورد تشویق و تنبیه واقع شوند.
انتهای پیام/

نظر شما