شناسهٔ خبر: 50103963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باشگاه تراکتور با سه خارجی تسویه حساب کرد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز اعلام کرد: این باشگاه با ۲ بازیکن و یک مربی خارجی سال‌های گذشته خود تسویه حساب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نظمی  مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز با بیان اینکه باشگاه تراکتور در زمینه پرداخت مطالبات مشکلی ندارد، گفت: پول کنستانت و استوکس بازیکنان ۲ فصل قبل فرانسوی و انگلیسی و نیز پاتریک کمک مربی جرج لیکنز بلژیکی به حساب آن‌ها واریز شده است و هم اکنون منتظر دریافت تاییدیه پرداخت برای باز شدن پنجره نقل و انتقال تیم هستیم.

او گفت: اقدامات اداری برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تراکتور برای فصل جدید در حال انجام است و در این رابطه مطالبات پرداخت شده به نفرات فوق از طریق فیفا در حال استعلام است تا تاییدیه نهایی به دست باشگاه برسد که به دلیل تعطیلی روز‌های شنبه و یکشنبه در اروپا کمی این پروسه طول کشیده است.

اوبا تکذیب هر گونه اخبار مبنی بر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربی یاد شده، گفت: اسناد پرداختی ما موجود است و هیچ مشکلی در این زمینه نیست، پول به حساب افراد ریخته شده و فقط تایید مانده است که البته تاییدیه کنستانت و پاتریک آمده و منتظر تایید استوکس هستیم.

نظمی با بیان اینکه ارسال دیرهنگام تاییدیه از سوی استوکس به باشگاه تراکتور مربوط نیست، یادآور شد: فیفا در این شرایط خودش اقدام کرده و پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور را باز می‌کند، مهم این است که باشگاه به تعهدات خودش عمل کرده است.

او در مورد اینکه علاوه بر پرونده‌های خارجی باشگاه تراکتور باید مطالبات داخلی هم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرداخت شود، گفت: پرونده‌های باشگاه نسبت به پرونده‌های خارجی حجم پایینی دارد و در حال مذاکره با این شاکیان هستیم.

نظمی همچنین با اشاره به محکومیت جدید باشگاه تراکتور در پرونده مربوط به محسن فروزان، اعلام کرد: این رای قابل اعتراض است و حتماً به آن اعتراض خواهیم کرد، چون از نظر ما این رای ایرادات اساسی دارد.

انتهای پیام/ک

نظر شما