شناسهٔ خبر: 5008829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

نمازگزاران بجنوردی با تظاهرات سراسری، همبستگی خود را با مردم یمن اعلام کردند

خبرگزاری شبستان: نمازگزاران بجنوردی همراه با مردم سایر شهرهای خراسان شمالی، علیه حملات ناجوانمردانه و تجاوز آشکار رژیم آل سعود در یمن، راهپیمایی و از مقاومت مجاهدانه و جانانه مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مردم آگاه و نمازگزار بجنوردی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض‌ آمیز ضمن محکومیت شدید تجاوز آشکار ارتش رژیم آل سعود با حمایت چند کشور عربی و صهیونیستی به سرزمین و مردم بی دفاع یمن، همبستگی خود را با مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

بر اساس این گزارش؛ نمازگزاران بجنوردی مسیر مصلای امام خمینی(ره) تا میدان قائم عجل الله تعالی را راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهایی همچون «انصار الله پیروز است، آل سعود نابود است»، «سعود جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند»، «آل سعود شرمت باد، آمریکا و اسرائیل ننگت باد» و شعار «مرگ بر آل سعود خائن» و «مردم مظلوم یمن حمایت حمایت» اقدام مشترک چند کشور عربی برای حمله به این کشور را اقدامی برخلاف موازین بین المللی دانسته و آن را محکوم کردند.

در پایان، راهپیمایان ضمن محکوم کردن این اقدام ضد انسانی و غیر قانونی و اعتراض به تجاوز و بمباران هوایی رژیم سعودی علیه مردم یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور خواستار برخورد مجامع بین المللی با این اقدامات شدند.

 

پایان پیام/

 

نظر شما