شناسهٔ خبر: 50087395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آموزش‌های حضوری مدارس استان بوشهر از نیمه نخست آبان ماه آغاز می‌شود + فیلم

گروه استان‌ها - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مدارس زیر ۳۰ دانش‌آموز از سوم مهر کار آموزش را به صورت حضوری برگزار کردند گفت: آموزش‌های حضوری سایر مدارس استان بوشهر از نیمه نخست آبان ماه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

علیمراد کرمی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه بیش از 50 درصد دانش آموزان استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند اظهار داشت: تا اواسط آبان‌ماه بیش از 80 درصد دانش‌آموزان استان بوشهر واکسن کرونا دریافت می‌کنند و این درحالی است که به 99.5 درصد فرهنگیان استان واکسن کرونا تزریق شده است.

وی با اشاره به آموزش‌های حضوری دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: بازگشایی مدارس در استان بوشهر به‌صورت حضوری به 3 گروه تقسیم شد که گروه نخست به کلاس‌های کمتر از 15 نفر و مدارس زیر 30 نفر تقسیم شدند و این مدارس از 3 مهر کار آموزش را به صورت حضوری برگزار کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه از این هفته مدارس زیر 30 نفر دانش‌آموز به 2 گروه کلاس تقسیم شدند افزود: هر گروه 3 روز در هفته به‌صورت حضوری کلاس‌ها را آغاز می‌کنند.

کرمی گروه دوم را مدارس کمتر 300 نفر دانست و بیان کرد: آموزش این مدارس از نیمه نخست آبان به صورت حضوری است و مدارس بالاتر از 300 نفر دانش‌آموز بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و تصمیمات شورای مدرسه آموزش‌های حضوری از نیمه دوم آبان آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه آموزش حضوری مدارس را منوط به واکسیناسیون 75 درصد از دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: 50 درصد از دانش آموزان استان بوشهر مشمول دریافت واکسن هستند.

انتهای پیام/190/ ت

نظر شما