شناسهٔ خبر: 50084381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هاشم کندی: با هماهنگی UCI و کمک نهاد‌های داخلی اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری را تنظیم می‌کنیم

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص وضعیت این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

رسول هاشم کندی، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری پیست اظهار کرد:اولین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری پیست تا بیستم مهرماه برگزار می‌شود و مسابقات جاده و تریال نیز در روز‌های آتی برگزار خواهد شد. تور‌های دوچرخه سواری مختلفی نیز در بخش جوانان در دست برگزاری است و این مسابقات در زمان مقرر برگزار خواهند شد و سعی می‌کنم تمامی برنامه‌ها در زمان مشخص خودشان برگزار شوند.

او در خصوص حواشی چند وقت اخیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری در خرداد ماه محمود رشیدی به ریاست فدراسیون انتخاب شد، اما متاسفانه ایمیل‌های سیاهی توسط عده‌ای به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) ارسال شد و فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان را دچار چالش‌های کرد و رشیدی با حرکتی جوانمردانه‌ از سمت خودش به خاطر خانواده دوچرخه سواری کشورمان استعفا داد . همین روند مجمع انتخاباتی در دوره‌های گذشته نیز تکرار شده بود، اما کسی ایمیلی به فدراسیون جهانی ارسال نکرده بود.

او خاطرنشان کرد: پس از انتصابم به سرپرستی فدراسیون دوچرخه سواری تلاش می کنم که برنامه ریزی‌های خوبی را برای بازی‌های آسیایی داشته باشیم، مسابقات داخلی را در موعد مقرر برگزار می کنیم و اساسنامه بدون بهانه‌ای را با هماهنگی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) و کمک نهاد‌های داخلی تنظیم کنیم و انتخابات خوبی را برگزار کنیم، کما اینکه انتخابات قبلی نیز در شرایط درستی برگزار شده بود و امیدارم فدراسیون دوچرخه سواری در مسیر درستی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما