شناسهٔ خبر: 50071166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتصاب رئیس دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال

­رئیس فدراسیون والیبال در حکمی حمید احمدی‌نیا را به عنوان مدیر دپارتمان ارتباطات منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی حمید احمدی‌نیا را به عنوان مدیر دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال معرفی کرد. متن حکم به شرح زیر است:
برادر ارجمند جناب آقای حمید احمدی‌نیا
سلام علیکم.
با عنایت به حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه روابط عمومی، ارتباطات و مدیریت رسانه به موجب این حکم به عنوان مدیر دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال و مدیر رسانه‌ای تیم‌های ملی والیبال منصوب می‌شوید.
امید است در ظل عنایات حق‌تعالی در حسن انجام امور مربوطه شامل مدیریت و راهبری حوزه‌های رسانه و روابط عمومی، روابط بین‌الملل، تشریفات و مدیریت رسانه‌ای تیم‌های ملی در چارچوب منافع و سیاست‌های فدراسیون والیبال موفق و مؤید باشید.
محمدرضا داورزنی
رئیس فدراسیون والیبال
احمدی‌نیا از سال ۱۳۸۵ در فدراسیون والیبال مشغول به کار شد و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ به عنوان مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای تیم‌های ملی والیبال فعالیت خود را در این فدراسیون ادامه داد. مدیریت دپارتمان ارتباطات و بازاریابی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سال ۱۳۹۸ و مدیریت دپارتمان ارتباطات و بازاریابی فدراسیون هندبال از سال ۱۳۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ فعالیت‌های اخیر احمدی‌نیا بود تا وی از ابتدای شهریور ۱۴۰۰ با آغاز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی تهران به عنوان مدیر دپارتمان ارتباطات مجددا به فدراسیون والیبال پیوست.

نظر شما