شناسهٔ خبر: 50065096 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام تبریک رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است:

ای سبزپوشان سپید دل، ای حماسه سازان پیروز، ای سنگرداران همیشه بیدار، ای نشان‌های سرافرازی بر دوش، برای شما می‌نویسم؛ شمایی که با همه آشنایید و همه با شما نا آشنا…

آرزوی همیشگی انسانها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است. نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تأکید دارند. نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد. امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

در سالی که گذشت جامعه کارگری شاغل و بازنشسته سراسر کشور در سایه امنیت و آرامشی که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور ایجاد کرده بود، تجمعات صنفی گسترده‌ای را پیرامون احقاق حقوق حقه خود برگزار کردند. یقیناً در آینده نیز کارگران شاغل و بازنشسته سراسر کشور با هدف احقاق حقوق خود در تجمعات صنفی که با مدیریت فعالان و نمایندگان جامعه کارگری برگزار می‌گردد، شرکت خواهند کرد و هدفی جز این نخواهند داشت.

آرامش کشور نشان از سبزی نام و یاد شماست؛ نامگذاری هفته‌ای به نامتان اگر چه کم است ولی برای قدردانستن نعمتی چون امنیت، یقین داشته باشید به جهت داشتن این نعمت و آسایش امروزمان، مدیونتان هستیم؛ باشد که شکرگذار این نعمت باشیم.

بدین وسیله ضمن بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های بی‌شائبه شما حماسه سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیدار که سرافرازانه راه قسط و امنیت در سایه تلاش شما طلوع می‌کند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم. امید است همانند سالهای گذشته با مساعدت فرماندهی ناجا و شما عزیزان گرانقدر، جامعه کارگری شاهد محدود نکردن تجمعات صنفی و همچنین تحقق مطالبات و خواسته‌های خود در سایه امنیت و اقتدار ایجاد شده توسط شما سبزپوشان سپیددل تحت مدیریت فرمانده محترم و ساعی ناجا باشد.

والسلام

حسن صادقی

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری

نظر شما