شناسهٔ خبر: 50059423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ویدئو| امپراتوری شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی

شبکه‌های اجتماعی برخلاف تصور عموم، تنوع و تکثر فراوانی دارند. این ویدئو نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی و تنوع‌شان آن‌ها را به یک امپراتوری در فضای مجازی تبدیل کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سوادرسانه خبرگزاری فارس، با شنیدن واژه شبکه‌های اجتماعی در ذهن ما تصویر چند شبکه ارتباطی نقش می‌بندد ولی کارکرد و کاربرد این شبکه‌ها گسترده‌تر است. باهم با انواع شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شویم.
شبکه‌های اجتماعی کامل، پلتفرم‌هایی هستند که کمک می‌کنند عکس، فیلم، متن، موسیقی و سایر رسانه‌ها را با دیگران در این نوع شبکه به اشتراک بگذاریم، گروه ایجاد کنیم و با بقیه گپ ‌و گفت خودمانی یا کاری داشته باشیم.
شبکه‌های اجتماعی بررسی که کاربران می‌توانند تحلیل‌ها و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند مانند گردشگری، رستوران گردی و یا استفاده از محصول.
شبکه‌های اجتماعی بحث و گفت‌وگو از دیگر شبکه‌هایی است که در این مدل خاص شاهد گپ‌ و گفت تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تری هستیم. اگرچه در ایران این شبکه‌ها چندان مرسوم نیستند ولی در دنیا از محبوبیت زیادی برخوردارند.
شبکه‌های اجتماعی اقتصادی از شبکه‌هایی هستند که امروزه رونق و محبوبیت زیادی دارند و امکان خرید و فروش را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهند.
فراموش نکنیم که با دانش و شناخت بیشتر از توانایی هر ابزاری می‌توانیم استفاده بهتری از آن ببریم.

در ادامه موشن گرافیک زیر را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

نظر شما