شناسهٔ خبر: 50058885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

توزیع ۱۹۰ هزار قطعه مرغ بومی تخم‌گذار در خراسان جنوبی

هنری گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۹۰ هزار قطعه جوجه بومی اصلاح نژاد شده در بین ۱۹ هزار خانوار روستایی سطح خراسان جنوبی توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» امروز (۱۸ مهر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: یکی از اقدامات و برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی که در بحث نهضت کمک مومنانه نیز پیگیری می‌شود کمک نهادها و خیران در بحث رفع محرومیت زدایی، توجه و تمرکز به اقتصاد روستایی معیشت محور است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در راستای نهضت کمک مومنانه بسیج سازندگی استان با مشارکت خیرین اقدام به توزیع مرغ بومی تخم‌گذار اصلاح نژاد شده (۵ ماهه) در برخی از روستاهای محروم شهرستان خوسف کرده است.

 

وی بیان کرد: با شناسایی خانوارهای کم برخوردار و محروم توسط تسهیل گران صندوق های قرض الحسنه بسیج در روستاهای بصیران، سیدان، علی آباد زارعین در منطقه خوسف، تعداد ۲۸۸ قطعه مرغ بومی تخم گذار به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال بین ۹۶ خانوار کم بضاعت به صورت رایگان توزیع شد.

 

هنری ادامه داد: این طرح ها به دنبال بازگشت و تبدیل روستای مصرف‌گرا به روستای مولد و خودکفایی خانوارها اجرا می شود.

 


مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: طرح توزیع جوجه مرغ بومی از ابتدای سال ۹۸ به صورت تخصصی و در بین مردم روستاهای هدف صندوق قرض الحسنه کلید خورد و از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۱۹۰ هزار قطعه جوجه بومی اصلاح نژاد شده در بین ۱۹ هزار خانوار در سطح استان به قیمت تمام شده و با اعتبار مردم روستا توزیع شده است.

 

 

پایان پیام/375

نظر شما