شناسهٔ خبر: 50055560 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

میر کاظمی: در پی جلوگیری از ریخت و پاش‌ها در بودجه هستیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت کنترل‌های لازم خود برای مدیریت بودجه را آغاز کرده است و ما به دنبال آن هستیم، سیستم بودجه را به سمتی ببریم که از ریخت و پاش‌ها جلوگیری شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
آقای مسعود میرکاظمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا قبل از استقرار دولت سیزدهم ۷ تا ۸ میلیون دز واکسن کرونا تزریق شده بود، اما امروز بالغ بر ۶۳ میلیون دوز واکسن کرونا تزریق و ۸۰ میلیون دز واکسن هم وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه ما بحث فروش نفت را به صورت جدی دنبال می‌کنیم تصریح کرد: در حوزه انرژی با کشور‌های همسایه گفتگو‌هایی داشته ایم و به ویژه آنکه مذاکراتی با ترکمنستان داشتیم و صحبت‌هایی کردیم تا ارتباطات سابق مجدد دنبال شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مشکل اصلی ما کسری بودجه است، تأکید کرد: در طول هشت سال گذشته شاهد رشد بی رویه‌ای در مصارف کشور بودیم و مصارف بودجه در بودجه سال ۱۴۰۰، ۱۰ برابر رشد داشته و شاهد کسری بودجه شدید هستیم.

میرکاظمی گفت: دولت کنترل‌های لازم خود برای مدیریت بودجه را آغاز کرده است و ما به دنبال آن هستیم، سیستم بودجه را به سمتی ببریم که از ریخت و پاش‌ها جلوگیری شود.
 
<div id="video-display-embed-code_431370" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/827861/431370?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما