شناسهٔ خبر: 50041555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشتی فرنگی قهرمانی جهان- نروژ؛ راهیابی ۲ نماینده ایران به نیمه نهایی

رقابت‌های مقدماتی سومین روز کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ با راهیابی نمایندگان اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در «اسلو» نروژ، میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و رامین طاهری نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان در مرحله مقدماتی با حریفان خود سرشاخ شدند که دلخانی و گرایی به جمع چهار کشتی گیر برتر راه یافتند.
نتایج کشتی گیران کشورمان به این شرح است:
در وزن ۶۳ کیلوگرم؛ میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله به مصاف طالح ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از جمهوری آذربایجان می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم؛ محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره کمتر از ۲۳ سال جهان از گرجستان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم؛ رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد مقابل تورپال بیسلطان اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی هم شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.
رقابت‌های نیمه نهایی این اوزان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما