شناسهٔ خبر: 50033487 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

وزیر امور خارجه کشورمان وارد دمشق شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد دمشق شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه وی امروز (شنبه، ۱۷ مهر) وارد فرودگاه بین‌المللی دمشق شدند.

 وزیر امور خارجه کشورمان در سومین مقصد سفرش پس از حضور در مسکو و بیروت و رایزنی با مقامات این کشورها، ساعتی پیش لبنان را به مقصد دمشق ترک کرده بود.

امیرعبداللهیان: تهران با قدرت در کنار دمشق خواهد ماند

امیرعبداللهیان در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران گفت: برای تکمیل مشورت‌ها با آقای بشار اسد در خصوص تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه به سوریه آمدیم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: در هفته‌های اخیر توافقات مهمی درباره توسعه همه جانبه روابط و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای گسترش همکاری‌های اقتصادی، تجاری و گردشگری بین دو کشور صورت گرفته است.

وی بیان کرد: ایران همچون گذشته با قدرت در کنار سوریه در حال پیشرفت و توسعه خواهد ماند.

این دومین سفر امیرعبداللهیان پس از تصدی وزارت امور خارجه به سوریه است. او هفتم مهر ماه بعد از سفر به بغداد برای شرکت در کنفرانس منطقه‌ای حمایت از عراق،‌ به دمشق رفت و با بشار اسد رئیس جمهور و فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

<div id="video-display-embed-code_431097" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/827786/431097?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما