شناسهٔ خبر: 50032468 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل قرآن، عترت و‌ نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره دوسالانه آموزشی و توانمند سازی مسئولین قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در مهرماه

مدیرکل قرآن، عترت و‌ نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری چهارمین دوره دوسالانه آموزشی و توانمند سازی رؤسای ادارات و کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش سراسر کشور در مهرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب زاده، اظهار کرد: چهارمین دوره آموزشی و توانمند سازی رؤسا و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

 مسیب زاده افزود: این دوره دو سالانه، امسال به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در حرم مطهر امام خمینی رحمه الله علیه، در قالب ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت های کاری مسئولان قرآن، عترت و نماز و فراهم شدن زمینه تجربه گردانی بین استان ها خواهد بود.

مدیرکل قرآن، عترت و‌ نماز خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی قریب به یک هزار نفر، از همکاران ادارات قرآن، عترت و نماز استان ها و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی از بهترین و برجسته ترین اساتید و مسئولان عالی رتبه نهادهای فرهنگی کشور دعوت شده تا به عنوان مدرس، مباحث و نکات آموزشی لازم جهت تقویت فعالیت های قرآن، عترت و نماز مدارس را برای مخاطبان مطرح نمایند.

مدیرکل قرآن، عترت و‌ نماز افزود: کلاس های آموزشی این دوره از 26 مهرماه آغاز و تا 28 همین ماه در قالب برنامه زمانبندی تعیین شده به صورت زنده در بستر شبکه شاد، برای مخاطبان سراسر کشور پخش خواهد شد و در پایان و پس از برگزاری آزمون برخط، برای شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره صادر خواهد شد.

گفتنی است، آیین افتتاحیه این دوره آموزشی ساعت 8 صبح روز دوشنبه 26 مهرماه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش بصورت زنده و سراسری از شبکه شاد پخش خواهد شد.

نظر شما